
Nordic Master W
Nordic Master on runkomallista riippumatta varusteltu jarrujen, napojen ja vaihteiston osalta Shimanon komponenteilla, joiden ansiosta pyörän luotettavuus vaikeimpinakin päivinä on maksimoitu. Kunkin pyöräyksilön muokattavuus on huomioitu eri tarpeita sekä vuodenaikoja silmällä pitäen, jotta jokainen voi ajaa itselleen parhaiten sopivalla pyörällä lisävarusteineen.
3 579,00€ Hinta sisältää kasauksen ja säädöt juuri sinulle
Terässiipi Nordic Master W
Astetta ylellisempää. Nordic Master W:n runkomalli on yhdistelmä käytännöllisyyttä, helppokäyttöisyyttä ja ennen kaikkea mukavuutta. Tämän pyörän kyytiin & kyydistä on helppo nousta! Sopivuus löytyy 155-190cm pituiselle kuljettajalle.
Runkokoot: 44 cm, 49 cm
Kiinnostuitko?
Lisätiedot, koeajot ja tilaukset 045 783 25444
Nordic Master on erinomainen sähköpyörä - tässä vain muutama syy:
Moottori – Brosen moottori on harvoja Euroopassa valmistettuja moottoreita (Berlin, Saksa). Hihnavetonsa ansiosta se on myös markkinoiden hiljaisin. Brosen tausta tulee autoteollisuudesta, jossa se on toiminut autojen eri toiminnoissa tarvittavien sähkömoottoreiden toimittajana. Brosella on saatavilla laajasti varaosia pyörän moottorin peruskorjauksia varten, jolloin pyörän elinkaari pystytään varmistamaan mahdollisimman pitkäksi.
Akku – 630 Wh:n akku riittää parhaimmillaan hyvissä olosuhteissa alhaisilla avustuksilla ja kevyillä kuormilla jopa 200 km matkaan. Käytännössä keskitason avustuksilla ja normaalilla kuormilla ajettaessa toimintamatka asettuu noin 100 km kohdalle. Akku on integroitu rungon alaputkeen ja on sieltä helposti irroitettavissa lataukseen. Akun lataus onnistustuu myös ilman sen irroittamista suoraan rungossa sijaitsevasta pistokkeesta.
Näyttö – Brosen Display Allround hallintalaite sisältää tärkeimmät ajotiedot ja vapauttaa ohjaintangon keskiosan vapaaksi, jolloin erilaisille laukuille, telineille tai etukoriadaptereille jää tilaa.
Voimansiirto – Deore takavaihtaja on varustettu lukitusmekanismilla, joka vähentää riskiä ketjun hyppäämiselle pois rattaalta ajettassa maastossa tai röpelöjäällä. Alin vaihde on tavalliseen retkipyörään nähden kevyt (42 hampainen ratas), jonka ansiosta jyrkkien mäkien nouseminen on helpompaa vaikka tien kunto tai mahdollinen peräkärry yrittäisi menoa hidastaa.
Joustohaarukka – Suntour XCM32 ATB 80mm:n joustomatkallaan antaa perinteiseen retkipyörään verrattuna mahdollisuuden ajaa haastavammassakin maastossa. Routavaurioiden ei tarvitse hidastaa matkaa, eikä U-käännöstä tarvitse tehdä aina tien muuttuessa kapeammaksi poluksi.
Runko – Maalin väri ja kiiltoisuusaste valittu parhaan suojan sekä puhtaanapysymisen ehdoilla. Rungot on maalattu ja viimeistelykäsitelty Suomessa. Nordic Master D:n runkomalli yksinkertaisuudessaan tarjoaa mukavuutta kyytiin noustessa sekä pois. Runkokoista sopivuus löytyy aina 155-195cm pituiselle kuljettajalle.
Tavarateline – AVS kiinnitysjärjestelmällä varustellun tarakan ansiosta korit ja muut AVS kiinnitystä tukevat lisävarusteet pysyvät varmasti ajossa tukevasti kiinni ja irtoavat helposti, kun on sen aika.
Valaistus – Suomalaisen Herrmanssin MR8 ajovalossa on tavallista laajempi valokeila sekä valaisevuus myös sivuille. Pimeydessä ajettaessa pyöräilijän näkyvyys sivusuuntaan toteutuu myös renkaiden ulkoreunoissa olevien heijastinnauhojen avulla.
Lokasuojat – Riittävä pituus suojaamaan tiesuolalta ja muulta roiskeelta. Nastarenkaiden asennusmahdollisuus on toteutettu ilman muutoksia lokasuojiin tai muihinkaan pyörän asetuksiin.
Rengas – 27,5″ vanteen ansiosta pyörä kiihtyy nopeasti ja auttaa kaupunkipyöräilijää liikennevirrassa. 60 mm:ä leveän renkaan profiilin ulkokehä vastaa kuitenkin retkipyörissä totuttua 28″ kokoa.
Sileäpintaisen renkaan ansiosta ajaminen sileillä alustoilla kesäaikaan on helposti rullaavaa ja talveksi tilalle on mahdollista asentaa maastorengas nastoilla parhaan pidon aikaansaamiseksi.
Innostuitko? Varaa ilmainen koeajo!
Tekniset tiedot:
Moottori
BROSE Drive T Mag
Moottorin avustustasot
Eco, Tour, Sport, Boost
Nimellisteho ja vääntö
250w, 70 Nm
Hallintalaite
BROSE Display Allround
Akku
630WH (36V, 17,5Ah) 4A laturilla
Toimintamatka
30 - 200km
Kävelyavustin
Kyllä
Vaihtaja ja vaihdevipu
SHIMANO Deore 10-speed (RD-M5120 + SL-4100)
Takaratas
Shimano Deore CS-M4100 10s 11-42t
Eturatas
40h, 104 PCD
Kampisarja
SAMOX 170mm ISIS-kiinnitys, alumiini
Ketju
Sunrace 10-s ebike 120 link
Jarrut
Shimano MT200 hydrauliset levyjarrut
Jarrulevyt
Shimano center lock 160mm taka, 180mm etu
Polkimet
Flat pedal
Avustuksen tunnistin
Tahti-, vääntö- ja nopeustunnistin
Etuvalo
Herrmans MR8
Satula
Unisex, memory foam
Satulatolppa
31,6mm, alumiini
Etunapa
Shimano HB-M3050 QR
Takanapa
Shimano FH-M3050 QR
Rengas
60-584
Jousitus
SR Suntour XCM32 ATB 27,5 80mm QR
Ohjainkannatin
31,8mm, säädettävä 0-90 astetta, 90mm pituus
Ohjaustanko
Trekking 660mm
Kädensijat
Oxopro OP1
Tarakka
Atran Velo Commute 365 (AVS- kiinnitys)
Lokasuojat
Ruostumaton teräs
Seisontatuki
Atran Velo Edge 40mm
Väri
Teräs
Runko
Alumiini
Max. kuorma (ml. pyörä+akku)
140kg
Paino (ei akkua)
23kg
Takuu
2 vuotta
Katso takuun lisätiedot
Luotettava vuoden ympäri
Terässiipi 365 on runkomallista riippumatta varusteltu vaativissa olosuhteissa toimintavarmoilla komponenteilla. Pyöräyksilön muokattavuus on huomioitu eri tarpeita sekä vuodenaikoja silmällä pitäen, jotta jokainen voi ajaa itselleen parhaiten sopivalla pyörällä lisävarusteineen.
Sähkönsä 365 saa saksalaiselta arvostetulta ja palkitulta Broselta, jonka Drive T Mag moottori tuottaa lähes äänettömän ja ylellisen tasaisen avustuksen. Moottorit valmistetaan Berlinissä, Saksassa.
Kotimainen klassikkopyörä
Suunnittelun pohjana on ollut halu luoda pohjoismaisiin olosuhteisiin täydellisesti soveltuva pyörämallisto. Tässä tehtävässä onnistuakseen Terässiipi on pureutunut syvälle suunnitteluprosessiin ja kyseenalaistanut olemassa olevia ratkaisuja, joita pääsääntöisesti sovelletaan uusien pyörämallien suunnittelussa.
Suunnittelemalla parasta mahdollista pyörää pohjoismaisiin olosuhteisiin, Terässiipi on samalla luomassa mallisarjaa, jossa yhden pyörän käyttöikä voidaan maksimoida. Kestävät komponentit ja luotettavat osatoimittajat luovat edellytykset pyörän peruskorjaamiselle vielä vuosienkin päästä.
